c. m. rendement. Wellicht Kramaric eraf halen en Perisic in de punt of op rechts (vlasic dan in de punt) en dan gewoon Orsic op links. 23 november 2022 om 11:57Amrabat ook veel slordige passes jammer genoeg. 23 november 2022 om 11:5823 november 2022 om 12:02Ik denk dat zijn autocorrectie van Amallah (de nummer 15) analfabeet heeft gemaakt.
Hopelijk komen ze de tweed ehelft meer los en komt er ook wat meer concentratie. De passing is af en toe echt zeer matig. R23 november 2022 om 11:51KroatiГ« valt mij tegen tot nu toe. R23 november 2022 om 11:52Mag je op dit wk niet op doel schieten? R23 november 2022 om 11:53Schieten op doel is verboden idd... R23 november 2022 om 11:53 Modric wel al veel overtredingen nodig. Amrabat erg sterk in de duels met name. Voetballend vind ik hem nog vrij matig, maar hij maakt heel veel goed met zijn balafname vooral. Voor de rest een matige eerste helft, waarbij Marokko het niet lijkt te kunnen en KroatiГЈВ« het nog niet lijkt te willen.
LIVE WK 2022 | Marokko gaat zonder Mazraoui strijd aan met
Hoop dat kroatie wint. R23 november 2022 om 11:56Typische 0-0 as het zo doorgaat.. beetje matige pot gezien de spelers die op het veld staanR23 november 2022 om 11:571 naam: Bilal El KhannoussR23 november 2022 om 11:58Gvardiol en Amrabat enorm goed, de rest valt flink tegen. Marokko te slordig om Kroatie pijn te doen. Kroatie dat alleen maar kansen creeert uit fouten van Marokko. Qua kansenverhouding had Kroatie al voor moeten staan.
WK 2022: Marokko – Kroatië | Ziyech en co schieten er op los
23 november 2022 om 11:58Boufal kan juist wat forceren vind ik. Erg behendig aan de balR23 november 2022 om 11:54Natuurlijk zijn we wel voor Marokko maar het is erg matig (van twee kanten) hoop dat ze er nog wat extra energie in kunnen gooien en niet in de val van Kroatie lopen. Dit zijn geen ploegen die hele hoge ogen gaan gooien dit WK 23 november 2022 om 12:15Ik ben niet voor marokko hoor.
Kroatie zie ik nog wel als lastige tegenstander voor de meeste teams maar veel verder dan de volgende ronde komen ze niet. Marokko haalt volgende ronde niet. Het is geen team en Hakimi is veel te veel ego en heeft heel veel balverlies, Amrabat verdedigend goed maar wordt nu ook minder daarnaast slechte inspeelpass. Overige spelers van Marokko (incl Mazraoui) vallen niet op en spelen matig.
Kroatië werd 4 jaar geleden toch al 2e op een WK. LEES OOK: Marokko heeft totaal geen trek in de ‘idiote’ troostfinaleWanneer en hoe laat is de troostfinale? De troostfinale tussen Kroatië en Marokko wordt zaterdag om 16. 00 uur afgetrapt. LEES OOK: 📸 | WK-sensatie Ivana Knöll viert Instagram-mijlpaal met foto in de woestijnOp welke zender is de troostfinale? De zender waarop je de troostfinale tussen Kroatië en Marokko kunt zien is NPO 1. Vanaf 15.
Het zal de spanning wel zijn maar het is allemaal erg opportunistisch. Voetballend aan de bal is Marokko normaal sterk maar als Amrabat, die overigens wel sterk speelt, het spel moet gaan maken dan is er toch echt iets mis. Op de manier is het wachten op een goal van KroatiГ«. Terwijl je ziet dat KroatiГ« eigenlijk ook niet meer zo goed is als voorheen. 23 november 2022 om 11:57KroatiГ« mist stootkracht in de punt. Kramaric is een leuke speler, maar niet meer dan dat. Is ook meer een valse spits dan een echte spits. Persoonlijk hoop ik op Orsic in de tweede helft. Dreigend, snelheid i.
Wereldkampioenschap Kroatië Marokko Kijken - Etap Clínica
Croatia - Morocco live uitslagen, H2H en opstellingen
Blijkt helemaal niet zo te zijn. Ik vind tot nu toe de teams aan elkaar gewaagd, waarbij Marokko meer balbezit heeft en KroatiГ« op de counter lijkt te spelen. Wat het middenveld van Marokko betreft valt me het volgende op:Amrabat houdt zich goed staande tegen zo'n goed middenveld. Vind naast de bekendere namen ook Amallah een leuke voetballer.
De kroaten spelen nog te safe, helaas. Had meer verwacht van dit affiche. Hoop de tweede helft wel op Orsic met zijn snelheid. Kan Perisic naar rechts en kan Vlasic eraf. Die had die bal voor Bounou wel moeten maken, in mijn ogen. Aan de bal is Marokko echt te nonchalant/slaperig. Leveren te veel ballen simpel in. R23 november 2022 om 11:53Analfabeet, Boufal en Ounahi ontstellend zwak. Middenveld wordt helemaal overlopen en veel balverlies.
Marokko-Kroatië (23-11-2022) - Voetbal International
23 november 2022 om 11:52Er is geen hype, niemand verwacht wat van Marokko. Ze hebben gewoon een grote achterban, niks zoeken verder. 34'23 november 2022 om 11:35Hoezo die bal terug Amallah... 36'23 november 2022 om 11:37Marokko aanvallend zeer matig en speelt veel de lange bal. Jammer want met spelers als Hakimi, Mazraoui en Ziyech zou je heel anders kunnen voetballen 37'23 november 2022 om 11:38Ik had vooraf verwacht dat het middenveld van KroatiГ« dit Marokko wel kapot zou spelen.
Tv Schema Fifa Wereldkampioenschap Kroatië Marokko
Frankrijk - Australie stond er bijv. ook gisteren en die pot van Argentinie ook sowieso bedenk ik me nu. Geen idee waarom deze er niet staat overigens want lijkt me voldoende animo voor met grote Marokkaanse fanbase op VZ.. 23 november 2022 om 11:22Alle wedstrijden staan op de app op de homepage, zelfs Denemarken-Tunesie gister, en dat is nou niet bepaald de beste pot dit WK.
Denk dat het gewoon een foutje is van vz, die moeten nog even wakker worden. 23 november 2022 om 11:25Voor wat ik tot dusver zag is dat ze wel allemaal als live meepraten worden geplaatst. Maar goed erg vreemd, want ArgentiniГ« tegen Saudi ArabiГ« werd wel geplaatst en dat op de hetzelfde tijdstip. 23 november 2022 om 11:28Jullie hebben gelijk inderdaad heren, de app werkt niet altijd even vlekkeloos (zeker met live topics) dus had ze niet opgemerkt, maar alle potten tot dusver hebben inderdaad een live topic gehad zie ik.
Marokko - Kroatië Samenvatting: Voetbal Uitslagen en
NOS WK voetbal: Marokko - Kroatië - TV Gids
Voetbal op tv: Waar kun je Marokko - Kroatië en België
LIVE: Kroatië - Marokko | 17 december 2022 | WK Voetbal
6'23 november 2022 om 11:077'23 november 2022 om 11:08Dubieus gevoel voor Marokko zijn voor onze Marokkaanse Nederlanders of KroatiГ« supporten een team dat ik altijd wel leuk vind op een eindtoernooi? Hopen op maar een leuke wedstrijd! 10'23 november 2022 om 11:11Waarom staat deze niet tussen de artikelen! Anyway lekkere sfeer! Vamos Marokko! Doe lekker gek! 23 november 2022 om 11:15Ik heb echt geen idee, ik vind het een zware blunder van VZ. 23 november 2022 om 11:20Live meepraten komt het hele WK (buiten de wedstrijd van Nederland) nog niet op de homepage volgens mij, of wel? Edit: Nevermind, klopt niet.
V23 november 2022 om 10:23Ben heel benieuwd naar deze wedstrijd! V23 november 2022 om 10:45Hoop op 2 goaltjes van Hakim, het is hem zo gegund. V23 november 2022 om 10:57Marokkanen spelen duidelijk thuis:D! V23 november 2022 om 10:57Kippenvel bij het volkslied. Marokko speelt gewoon een thuiswedstrijd! V23 november 2022 om 10:57Mooie reactie van de fans ook die gingen klappen voor Kroatische hymne. V23 november 2022 om 10:592'23 november 2022 om 11:033'23 november 2022 om 11:04Als ik die trieste fans nu al hoor fluiten begin ik toch wel voor KroatiГ« te zijn 23 november 2022 om 11:06Want dat is niet normaal in het hedendaagse voetbal? Meerendeel Marokkaanse supporters, tja. Moesten er maar meer Kroaten zijn.
23 november 2022 om 12:24Nou, ik weet niet of je el clasico’s hebt gezien. Of uberhaupt Spaanse wedstrijden. Het hoort er gewoon bij. Vind ik het leuk? Nee. Is het normaal? Ja, jammer genoeg wel. 23 november 2022 om 12:36Genoeg hoor, en bij el clasico gebeurt het inderdaad wel eens, maar dat zijn dan ook rivalen, en dan hebben we het over 2 van de 50 wedstrijden die die teams spelen in een seizoen. Hoort er bij een wedstrijd als marokko-kroatie dus helemaal niet bij.
19'23 november 2022 om 11:20Marokkanen lopen zich steeds vast, moet iets beter maar denk dat ze wel gaan winnen. Toch wel een paar leuke spelers daar met natuurlijk Hakimвќ¤19'23 november 2022 om 11:20Met de traptechniek van Ziyech is dit nog net geen penalty, domme overtreding zeg. 23 november 2022 om 11:24Nog net geen penalty, overdrijven is ook een vak. 23 november 2022 om 11:27Niks mis met een beetje overdrijven. Je snapt wel wat ik bedoel toch? Op zo'n plek is het normaal een koud kunstje voor Ziyech om de bal op doel te krijgen, al was deze wel heel matig ingeschoten.
WK tv-gids: hier kijk je live naar Marokko - Kroatië! (17-12)